mihai wrote:

>Retragerea listei de pe site-ul lor are un motiv pur comercial si in
>nici un caz tehnic. Adica rds nu mai vrea ca poporul sa aiba acces la
>acea lista (probabil are legatura cu razboiul lor impotriva retelelor de
>cartier si cu ISP care le suporta). De asemenea vezi inasprirea
>conditiilor pentru o sesiunea BGP cu ei, situatie care afecteaza
>probabil resellerii mai mici. Acum daca altcineva vine si ofera
>publicului acea lista sigur ei nu vor fi prea incantati.

tough luck! nu as incalca nici un regulament/contract/lege/whatever.

>orisicat...pls, pls, pls :)
>
>p.s. randurile de mai sus sunt pure speculatii, ale unui om care nu
>intelege politica unui ISP cu care este obligat sa lucreze.

Avind in vedere ca am mai multe peering-uri, cred ca as putea avea o
estimare a spatiului lor IP dar...
Trebuie sa intelegi ca ce pot sa ofer eu este *reteaua* unui anumit
provider (cu care *nu* am peering), nu si "metropolitana/nationala" lor.
Nici macar nu pot sa garantez ca ar fi completa... doar corecta (oricare
ar fi prefixul din lista exista ruta ce trece prin RDS).

-- File: signature.asc
-- Desc: OpenPGP digital signature

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/