On 08/09/05, Levente Simon <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Eu pot sa renunt la IE, dar ce fac cu ceilalti utilizatori? Nu pot sa
> impun un anumit browser..
Glumeam.  Si mai funny e ca, de exemplu, Firefox se descurca mult mai
bine cu NTLM-ul decat IE, da' asta e alta discutie...

> Revenind la problema, as putea cumva sa setez directiva Directory sa
> se aplice numai la /var/www/htdocs si la subdirectoarele de acolo nu,
> unde /var/www/htdocs e chiar DocumentRoot?
Sorry, nu am ajuns niciodata la genul asta de subtitlitati cu
configurarea de Apache.

Ce ai putea face (adica, mie mi-a mers) e sa renunti la AuthType NTLM
si sa faci tu in php NTLM-ul, folosind cookies pentru tracking.  Asta
presupune insa sa faci exec din php (ceea ce e destul de urat,
recunosc) pe ntlm_auth (pe care il gasesti in pachetul de
samba-server, afaik).  De asemenea, trebuie ca masina sa fie introdusa
in domeniu.

Cheers,
-silent

--
Time is an illusion.  Lunchtime doubly so.
                                     -- Douglas Adams

Raspunde prin e-mail lui