On Monday 19 September 2005 22:27, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Salve
Sal,
> Stie cineva un program de desenare pe linux cu care as putea sa fac o
> schita de dulap daca se poate 3d ?
> Ma intereseaza sa pot desena cu el si materialul din care e facut (i.e.
> grosimea pal-ului) ca sa pot face apoi calculele de material.
Ce am incercat eu :
varicad (beton, dar necesita cunostinte avansate de CAD), si nu e free
qcad (bunicel, dar cica e free, dar tot face shutdown dupa 10 min.)
altceva nu am gasit decat emulate cu wine/cedega de gen Plan&more etc.
Daca gasesti ceva simplu, da-mi si mie de stire te rog.
Problemele softurilor mai sus amintite sunt ca mi se par prea complexe
pentru treburi relativ simple.

Numai bine

--
________