Nu e chiar atit de mare cit vrei tu, dar as recomanda
Antec Sonata. Iata si de ce :

- carcasa solida, nu ca tablele de conserva actuale
    => nivel al vibratiilor redus, izolare fonica buna
- sursa de calitate si super silentioasa (eu sint disperat
        la capitolul asta)
- sistem de montare destept. Usor de desfacut, de prins la loc,
        sertarase speciale pentru montat/demontat usor harddiscurile
        + picioruse de cauciuc pt hdd => tot pentru liniste.
- aspect demn :)

Desi e scumpa, parerea mea este ca face toti banii :) Este una dintre
cele mai silentioase si bine facute carcase pe care le-am vazut.

Contra : pretul ...cam 100 eur.

Daca totusi pretul nu este o problema si vrei ceva mai mare poti sa
cauti altceva tot de la Antec, spre ex. Antec Titan 550.

Unde gasesti o gama variata de produse antec (si chieftec, ca am vazut
ca ti-au recomandat oamenii) : la caro (www.caro.ro). Desiguri
poate si in alta parte. Uita-te pe site-ul lor, vezi ce iti place,
eventual mergi pina la ei sa vezi ce iti place ... etc.
Depozitul caro este undeva pe linga sediul tau :)