----- Original Message ----- From: "cornel" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Tuesday, October 11, 2005 12:16 PM
Subject: Re: [rlug] 530 login incorrect (proftpd) [newbie]

Nu merge nici de pe localhost. Imi da aceeasi eroare.
Am incercat cu toti userii pe care ii am creati.
Am configurat proftpd.conf si ca anonymous si ca user normal, am sters
userii care vreau sa se logheze, din /etc/ftpusers. Am verificat
/etc/shells si apoi /etc/passwd dar toate is in regula.

Cred ca problema e la drepturile userilor dar nu imi dau seama unde
anume...

ai intrebat cumva si pe /var/log/messages & /var/log/secure ce parere au despre asta? daca da, ce au zis?