On 10/11/05, Mihai Voica <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> da, asa se va intampla, htb is great :)
>
> --
> Mihai Voica

Acum mai vin cu o provocare :).
As vrea ca acest client al meu de Citrix sa beneficieze de garantare
<b>numai</b> cand are ca destinatie IP ul serverului de citrix (cu un
iptables mark). Se pun in child1 cele marcate si restul inclusiv traficul
"ne agreat" al statie citrix sa intre in galeata de 56 -- 120.
Nu o sa se calce pe bataturi?
 Daca se poate, acum chiar as vrea o ciorna de cum ar trebui sa arate
configul.
Va multmesc!