cornel wrote:
Am instalat vsftpd dar cand incerc sa fac upload din browser imi da un
mesaj de eroare de genul : "550 Permission denied". Pe directorul cu
princina am pus 777 asa ca trebuie sa poata scrie.
In plus, cand ma loghez cu un client de ftp, am acces la toata structura
de directoare si nu doar la directorul pe care il vreau.
Ma puteti lamuri si pe mine care ar putea fi problema.

Problema ar fi ca mai trebuie sa citesti si manualul din cand in cand.
man vsftpd.conf:

 write_enable
This controls whether any FTP commands which change the filesystem are allowed or not. These commands are: STOR, DELE, RNFR,
RNTO, MKD, RMD, APPE and SITE

chroot_local_user:
   If set to YES, local users will be  (by  default)  placed  in  a
chroot()  jail  in  their  home directory after login.

Vezi ca pe site-ul vsftpd-ului sunt date cateva exemple bune de configuratii pe care le poti avea, cu optiunile explicate in amanunt.

mitu