Adi Andrei wrote:

Ce caut: o solutie pentru contorizarea traficului clientilor si afisarea
statisticilor pe web. De asemenea, sa permita crearea de conturi cu
acces pe baza de parola pentru clienti astfel incat acestia sa-si vada
doar propriul trafic. Sa ofere posibilitatea de a genera rapoarte cu
traficul precum si topuri (cel lunar ma intereseaza in mod special). Si
nu in ultimul rand vreau sa se miste relativ repede in momentul in care
vreau sa generez o statistica de trafic, sa vizualizez traficul mai
multor clienti... Asta tinand cont de faptul ca va trebui sa
monitorizeze in jur de 700 de IP-uri...

Ce am mai incercat eu:
- ipfm & BWstat -> se misca foarte greu
- pmacct & BWstat -> de asemenea, se misca greu
- netacct & netstat -> netstat imi da erori cand vreau sa ma loghez...
cam asa apare in error_log de la http:

PHP Notice: Undefined variable: HTTP_SERVER_VARS in /..../index.php on
line 24
PHP Notice: Undefined variable: action in /..../index.php on line 50
PHP Notice: Undefined variable: mtr in....

Optiunea register_globals este On...

A incercat sau foloseste cineva altceva si ma poate ajuta si pe mine cu
un sfat? Multumesc!

omfg , imi cer scuze , ai incercat deja bwstat :)