Stefan S. wrote:
Pe o statie sistemul ingheata aleatoriu. Nu pot reproduce in nici un fel fenomenul, in sensul ca nu se intampla cand e folosita o anumite aplicatie sau ceva de genu, ci pur aleatoriu. Adica dupa boot, se foloseste statia respectiva normal (browsing, office, etc) iar la un moment dat, aleatoriu si la intervale de timp diferite (uneori sistemul ingheata dupa 5 minute dar se intampla si dupa o ora). Ideea e ca se intampla numai sub 2.6.13.2 , .3 si .4. Sub 2.6.13 nu, iar pt 2.6.13.1 nu stiu. Sistemul nu mai raspunde in nici un fel, la nimic,[...]Singura solutie de resuscitare e rebootul la rece. In loguri bineinteles nu e nimic ciudat, insa sunt sigur ca kernelul arunca ceva (un oops ;-) ) probabil pe tty1 dar nu stiu cum sa prind mesajele. Sugestii, idei, injurii?

in plus fata de metodele anterior mentionate (a)kernel syslog remote, b) alt-sysrq (ai grija sa il si activezi la boot!) recomand memtest86. daca ai mai multe module de RAM, testeaza cite un singur modul la un moment dat.

eventual poti incerca si ceva de genul "logger < /proc/slabinfo " apelat periodic din crontab ( te ajuta sa te prinzi daca ai un memory leak)