On 10/13/05, Dumitru Ciobarcianu wrote:
> Adica tu ai bagat cablurile de la ambii ISP intr-un switch chior si
> respectivii ISP inca nu ti-au inchis portul ? (macar unul dintre ei?)
>
> Big No-no.
> Foloseste interfete diferite pentru ISP diferiti.
> Nu de alta, dar cu ocazia asta tocmai ai legat cei 2 isp intre ei la
> nivel fizic. Cu putin noroc poate chiar reusesti sa faci o bucla L2 in
> cazul in care respectivii isp au echipamente sau configurari mai de 2
> lei.

Cablurile nu-mi vin mie, ii vin celui care da net in cartier si nici
nu sunt bagate intr-un switch chior, cel putin din cate stiu eu. Mai
multe detalii despre cum e facuta reteaua nu am, dar sigur nu i-a
legat la nivel fizic.
Oricum... probema e aproape rezolvata...

--
Damian Mihai Liviu
Phone: +40741226993