On Tue, 18 Oct 2005 08:44:40 +0300
Dorin Lazar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>   Uit__-te în logurile X-ului s__ vezi ce a f__cut cu op__iunea ta
> (TMDS). Poate c__ nu __i-a luat-o __i a trecut înapoi pe CRT.
>   Dorin

ai dat paste gresit din mailul meu.
scria asa:

Am pus monitor pe cablu D-sub (analog). Am modificat in xorg.conf :

 Option "MonitorLayout"              "STV,CRT"

in loc de
Option "MonitorLayout"              "STV,TMDS"

accent pe "in loc de"

Daca setez TMDS il vede ca TMDS, daca setez CRT il vede ca si CRT,
problema e ca il baga la primary display  nu la secondary.

--
Mihai Voica