Hello Gabriel,

Thursday, October 20, 2005, 2:50:30 AM, you wrote:

> Si eu am un ne2000 compatible NIC aici, dar e pe ISA. La
> fel da "transmit timed out", dar e insotit si de
> "trigger_send() called with the transmitter busy". Se
> intampla cam zilnic si nu se rezolva decat cu reset.

pe vremuri, niste placi AMD, pe un obsd in 100 full-duplex faceau
"transmiter disabled" si nu mergea nimic. nici cu reset.
s-a remediat cu half-duplex.
(pe linux cred ca rh 7.3 la vremea aia, si pe win 98 mergeau fara
probleme).

--
Best regards,
 Bogdan                            mailto:[EMAIL PROTECTED]