> E adaugata in /etc/rc.d/rc.local :D

Da, dar era acolo la ultimul reboot al masinii, da?
Asta intrebam eu :)

> Nu, dar nu e niciodata prea tarziu sa incerc...
> Oricum, nu prea cred ca pierderile in halul asta din placile de retea sa
> fie doar de la conntrack.

Ba chiar de la conntrack este. Ia baga un tcpdump, watch shit scroll, vezi
vreun pattern. Si iptraf te poate ajuta.
Oricum, da drop, vorba lui Ilyes Cristian, la tot ce inseamna porturi de
netbios, 135-139, ba chiar si lui RPC pe 445 (parca RPC era la windoze), si
pe tcp, si, daca tot esti acolo, si pe udp...

Procesorul cum sta in situatia asta? Daca este foarte incarcat, mai ai si
prea multe pachete. Zi ce masina ai, si uita-te cu iptraf sa vezi cate
pachete pe secunda ai pe interfete...