On 10/25/05, Dragosh M. <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> mai
> stupoare

 Ca idee generala, prefer sa lucrez cu serverele de baze de date in Linux si
dezvoltarea de client sau chiar rulare de client final in [EMAIL PROTECTED]
decat
totul facut in Windows XP.
chestie verificata in combinatia Oracle 9i/10g si Compiere pe Oracle dar si
in Compiere pe Firebird (Fyracle) sau alt sistem bazat pe Firebird (AvERP).
Si asta pe un sistem care anul trecut avea un giga de RAM :).
 Ender