Salutare !!
 Scuze pentru mesajul total offtopic dar este singurul loc unde mai pot
incerca.
 Datale problemei: switchul baystack 325-24G cu parola de RW necunoscuta. A
fost pusa acum un an de fostul admin si el nu o mai tine minte (sau nu
vrea). Am incercat prin toate partile Consola, telnet. Web fara nici un
rezultat, in momenul acesta am aces la el doar RO. Am citit tone de
documentatie de la ei de pe site si nici vorba de un reset hardware sau ceva
in genu, ar fi pacat de el sa-l folosesc ca pe un switch chior si plus ca
refuz sa cred ca nu este o metoda de reset general.
 Voi stiti ceva ? Ar fi de foarte mare ajutor !!!!
 Va multumesc !