On Monday 31 October 2005 09:18, Liviu wrote:
> Buna ziua,
>
> Cum lucrez la RAL, da-mi voie sa iti raspund eu. Producatorii in
> general nu ofera suport decat pt Windows, insa am avut in lista de
> preturi o placa de retea de la Surecom care vedea cu drivere pt Linux
> de la producator. In acest moment modelul respectiv nu se mai
> produce, era model 802.11b. Modelele noi nu vin cu drivere Linux si
> de fiecare daca cand i-am intrebat de asa ceva au dat-o la intors.

Chiar de la voi de la Ral ma aprovizionez eu si tin sa-ti spun ca am
folosit cu succes cardurile PCI de la surecom EP-9321g, Ati mai avut
unele de la repotek care mergeau si alea fara greturi insa aveau un
driver proprietar si il gaseai compilat numai pt kernele 2.4.20-8 si
2.4-nu-mai stiu-cit pe care le gaseai pe Red-Hat 9 repsectiv 7. Oricum
acum nu le mai comercializati.
Ce vindeti voi acum EP-9321 merg foarte bine cu driverele open-source si
pina in momentul de fata nu am avut absolut nici o problema cu ele; din
contra pot sa spun ca se comporta mult mai bine pe Linux decit pe
windows.

> Pt USB sau cardbus, nici un model vandut de noi vreodata nu a avut
> suport Linux, din pacate. Cu alte cuvinte numai comunitatea poate
> oferi drivere pt Linux. O "alternativa" este sa utilizezi un client
> cu interfata Ethernet, asa eviti complet problema driverelor.

Fals din nou.
Ati vindut la un moment dat niste clienti usb de la Zayatech si parca si
Corega care merg si in momentul de fata tot pe Linux.

Aici cam ai dreptate. Metoda cea mai sigura este sa dai un lspci sau
lsusb si sa vezi ce fel de chipset are respectiva jucarie, dupa care
gogu e prietenul tau cel mai bun :D

--
Catalin Petcu
Network Administartor