OK. Nu stiu exact diferentele de implementare a politicii de schedueling in
cazul acelor optiunilor.
Teoretic, pachetele vin, sunt preluate in context intrerupere si apoi sunt
prelucrate si trimise mai departe de niste functii "bottom-halfs". Parerea
mea e ca este destul de greu de argumentat daca este mai bine sau mai rau ca
aceste functii sa se poate intrerupe intre ele.
Pentru un router care are si alte servicii pe el, dar se doreste performanta
la routare este, intradevar, de preferat varianta preemptiva pentru a oferi
prioritate functiilor despre care vorbeam in fata altor procese.