ca sa cauti da jos firewall, htb, vezi sa fie distribuite bine
intreruperile, cam tot ce a zis lumea mai inainte. daca e de la
firewall pune ipset/nf-hipac, daca e de la htb optimizeaza si tu
filtrele, folosesti hash tables ? cit de multe? cit de mari?, ai nat?
daca ai toate intreruperile pe un proc, irqbalance.

MSI in loc la IRQ-uri a incercat cineva un benchmark?