On 12/8/05, Bogdan Lucaciu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> ce face cu file descriptorii si alte resurse care nu o sa fie acolo
> cand incarca  "imaginea din memorie"?  :)  Cred ca se intampla niste

nimic :)
dacă problema e doar să încarci nişte module, poţi să sari peste treaba
asta.

nu ştiu cum e emulatorul OP-ului - dacă interacţionează cu restul sistemului
într-un mod simplu (prin nişte pipe-uri pe fd 0,1 de ex. cu o UI care e un
program separat) nu e nevoie să mai facă nimic (sau, cel mult, să redeschidă
nişte descriptori şi să le repoziţioneze pointer-ele cu lseek, să refacă
starea terminalului cu tcsetattr, etc).

dacă însă are un GUI în acelaşi program, trebuie să muncească să le separe -
nu văd cum ar putea să refacă starea ferestrelor, GC-urilor,
Font-urilor şi a altor
resurse alocate pe Xserver.