Pe data de Dum 11 Dec 2005 11:24, Liviu Danicel a scris:
> Mie personal mi se pare un consum inutil de resurse o revista de
> genul... in schimb ar fi fost super misto o revista despre
> concepte. Ca de exemplu conceptul de UNIX, ce inseamna, cum se
> manifesta, ce e bun la el, ce nu e bun la el.
> Ar putea urma cu Plan9, BeOS si alte tone de OS-uri ce au aparut/
> disparut din lumea IT in timp.
> Bineinteles, axata pe UNIX pentru ca e la moda ( Linux, FreeBSD
> etc).

Intr-adevar, fie sunt putini linuxisti care vor sa isi cumpere reviste
la modul general, fie n-au nimerit-o ei pe subiectele de interes.
Trebuie remarcat ca in informatica se citeste in general online, chiar
si reviste gen "chip" (altele nu mai retin; eu oricum nu citesc
hard-copy de info) le-am vazut la oameni so-so cu informatica, nu la
informaticieni.

--
ghrt