[EMAIL PROTECTED] wrote:
Poate e doar impresia mea dar mi se pare ca in ultimul timp pe linux au aparut fosrte multe programe care sint intr-un development continuu fara a avea o versiune stabila (prin versiune stabila inteleg chestia aia la care nu se schimba api-ul in fiecare zi ci apar doar bugfix-uri)
"in ultimul timp" e o perioada foarte neclar definita. dar sint de acord cu tine: in linux au aparut foarte multe programe, iar o mare parte dintre ele sint intr-o stare de continua dezvoltare. in ce masura se defineste o stare anume drept "stabila".. depinde de la distributie la distributie si de la proiect la proiect. versiunea de iputils inclusa de RH in RHEL 4 se cheama iputils-20020927, iar iptables este la versiunea 1.2.11. la prima vedere distantele sint mari pina la versiunile curente. doar ca nu intotdeauna lucrurile sint ce par a fi. citez [aproximativ] din memorie (si poate nu 100% corect, dar totusi cred ca esenta e corecta) cele spuse de cristi gafton la finalul conferintei din 2000, cind a fost intrebat ce parere are despre mandrake: "nu fac decit sa ia rpm-urile noastre, sa le inlocuiasca cu cea mai noua versiune, sa le compileze cu toate flagurile posibile de optimizare si apoi sa le distribuie"

mie imi place sa cred ca tocmai asta da forta linuxului, starea de perpetua dezvoltare. din pacate se pare ca si una din slabiciuni e tot asta.

--
Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.