On 12/20/05, Tarhon-Onu Victor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> nu
> OK.

> popularea
> ping
>
>        In principiu ai 2 probleme:
>        1. masina ta urla din cauza unui numar prea mare de mac-uri,
> trebuie deci sa incrementezi gc_thresh3.

asta am facut am pus  echo 4096 >
/proc/sys/net/ipv4/neigh/default/gc_thresh3
oare nu este de ajuns? avand in vedere ca in neighbor am doar 15
inregistrari
#ip ne i show dev eth0 | wc -l
15
sau gresesc undeva

>        2. you're outta' buffer space, dude. Mai umbla pe la nat, vezi
> daca nu ai prea multe procese/aplicatii care folosesc intensiv buffere,
> vezi daca nu dai pe afara din ram+swap, etc. Arunca o privire si vezi
> cit din memorie este alocat pentru buffere (o metoda ar fi sa vezi cu
> top).

Pe server am pus o aplicatie de autentificare "nocat", care procedeaza in
felul urmator: la prima accesare face un redir pe local acolo iti da o
pagina de autentificare user parola apoi pe baza asta te trece intr-o
anumita clasa de mark 1 2 3 4 (depinde de grup) dupa asta face o simpla
mascaradare. Acest lucru functioneaza pentru cei in care am ping

In firewall nu am nici o blocare pe input altfel nu ar merge ping din
anumite hosturi
acum nu am acces la serv sa va dau un -t nat -L

>        Da, dar cineva te bombardeaza cu cereri arp pe una dintre aceste
> interfete. tcpdump -n -i ethSpreReteaDeCartier arp ce spune?

M-am gandit si eu la asta !!! dar daca este asa ce pot sa fac, ti-am zis
este o retea total dezlanata  /16 in care dau net 100 de insi care incotro.