Liviu Daia scria la data de 28 Decembrie 2005:
> Florin Malita scria la data de 27 Decembrie 2005:
[...]
>     Arata-mi in paragraful pe care l-ai citat unde e vorba de BUFSIZ.
>
>     Pot insa sa-ti arat ca afirmatia de acolo e adevarata, facand
> buffer-ul mai mare decat st_blksize (ce se intampla cand e mai mic am
> vazut in episoadele precedente).
[...]

    ... Numai ca acelasi rezultat se obtine si sub Linux, ceea ce dupa
explicatia mea nu ar trebui sa se intample.  Ma vad deci nevoit sa iti
dau dreptate in ceea ce priveste explicatia dimensiunii chunk-ului:
explicatia ta e corecta, iar a mea nu.

    Ramane insa afirmatia despre buffer-ul mai mic decat BUFSIZ: sustin
in continuare ca aceasta implementare e un bug.

    Salutari,

    Liviu Daia

--
Dr. Liviu Daia                                  http://www.imar.ro/~daia