Exista cumva un editor text in consola, care sa poata fi apelat din
shell avand ca optiune numele fisierului care trebuie editat, dar apoi
intrat in editor sa nu poti da decat "save" si "exit" ?
Vreau ca odata intrat in editor sa nu poata fi deschis alt fisier.

Chestia respectiva va fi folosita de almost_untrusty user asa ca nu
vreau sa ii dau posibilitatea sa deschida alte fisiere chiar daca sunt
read-only. Stiu alternativa cu web form in care sa editez fisier, dar
nu vreau asa ceva. Mai stiu ca pot edita sursele unui editor text deja
existent...dar ar fi prea complex pt mine :)
Ar mai fi si alternativa cu chroot, dar parca mai simplu ar fi daca
exista editor care sa faca ce vreu eu. Exista ?

Multumesc

--
Mihai Voica