--- Tarhon-Onu Victor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>       tcpdump -i eth0 -n ether src host MAC->ul_lui_eth0 nu spune
> absolut nimic nimic? vmstat rulat la infinit (vmstat 1 de exemplu) ce
> valori scrie pe coloana cu cpu idle (id)?

vmstat zice ~50 (40-55) cpu idle
Cand se intampla faza respectiva cpu idle creste la 90%.
Faza respectiva se intampla cam de 3-4 ori pe zi. Cand dau tcpdump pe eth0
in momentul respectiv, vad pachete primite din exterior, dar nu am nici un
pachet trimis.
O sa dai si ce ai zis tu cu tcpdump dar dupa cum zic nu o sa apar nici un
pachetel.

Sebi,