Ovidiu Constantin scria la data de 13 Ianuarie 2006:

> Daca vrei securitate, adminul e ostil. Altfel nu merita efortul.

    Cum spuneam, acest caz intra intr-un alt model de risc, si se
trateaza cu masuri care nu sunt tehnice.  Iar intre modelele de risc nu
se pune XOR, ci AND. :-)

> Pentru greseli exista politici de backup-uri.

    Ok, exemplul era prost.  Nu toate greselile umane se pot repara cu
backup-uri.  Daca omul a facut o gresala care a dus pana la urma la
oprirea unui reactor atomic, backup-urile nu folosesc la nimic. :-)

> Imi scapa logica de a proteja sistemul de greseli printr-o politica de
> securitate.

    Nu protejezi sistemul de greseli asa.  Ideea in ce spuneam eu era
ca accountability este o parte (evident, nu singura) a unei politici de
securitate.

    Salutari,

    Liviu Daia

--