On Monday 16 January 2006 14:56, fffffh wrote:
[...]

> Daca nu apar sporuri de performanta vizibile inseamna , ca,  doar
> marirea frecventei clock-ului duce la o marire a vitezei de compilare
> (in cazul AMD), presupunand memoria e suficient de mare (dual channel
> 2x512 MB).

> O magistrala de date pe 64 bits nu ar trebui sa dubleze (cel putin in
> teorie) cantitatea de date adusa de procesor din memorie

Sigura ca da, dar nu are nici o relevanta asta. Pe 64 de biti pointerii sunt
de 64 de biti. Pe un sistem pe 32 ca sa citesti 1000 de pointeri trebuie sa
citesti 4000 de octeti. Pe un sistem 64 trebuie sa citesti 8000 de octeti
pentru acelasi numar de pointeri. Dupa mine asta e risipa de memorie. Cred ca
singurul avantaj e ca spatiul de adresare e 2^64 si ca se pot exprima intregi
foarte mari si nu-si mai bat capul oamenii ca in size_t, time_t nu intra ce
trebuie (banuiesc ca problema cu time_t pe 32 de biti o sa apara prin 2038,
cand counterul de secunde se va da peste cap).

--
Serghei.
TOP POSTING SUX