On Tue, 17 Jan 2006, Liviu Daia wrote:

$ grep -rl affinity /usr/src/linux/Documentation
/usr/src/linux/Documentation/IRQ-affinity.txt
/usr/src/linux/Documentation/filesystems/proc.txt
/usr/src/linux/Documentation/networking/x25-iface.txt
/usr/src/linux/Documentation/00-INDEX
/usr/src/linux/Documentation/ia64/IRQ-redir.txt

irq affiniti e in orice mediu multicpu. Tot ce tre' sa faci este sa pornesti un ghiavol numit irqbalance care se ocupa el de facut calculele si impartit irq-urile pe cpu-uri astfel incit sa fie cit mai egal distribuite.

   Poate.  Numai ca eu nu asta am intrebat.  Reiau deci:

: Ce ar trebui sa stiu despre subiectul asta, si unde salasluieste
: documentatia relevanta?

Deocamdata instaleaza o distribuite compilata pentru x86_64. Asta e primul pas. Apoi kernelul (eventual alte aplicatii) le compilezi cu optimizari pentru ce ai tu nevoie (de exemplu poti recompila anumite aplicatii sa faca calculele matematice utilizind 3dnow sau sseN daca fac calcule matematice pe multi biti, multe si complicate, etc etc).

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless