Acum vreo 2 ani am facut asa ceva de amuzament, o interfata web catre
un nr de telefoane nokia 5610 pe diversi provideri cu cartele
reincarcabile si plan tarifar ales pe SMS.
A mers absolut impecabil si avea tot ce vrei tu mai putin
schedulingul, ca ideea era sa intre omu si sa dea mesajul can are ce
spune, nu sa dea SMS care sa plece peste 3 ore sau asa ceva chestie
care ar fi anulat avantajele sistemului.
 Acum din cauza ca:
 - nimeni nu a fost interesat de asa ceva cat sa ia subscriptie la
pretul de la provider ( eu as fi avut sms gratis din cauza de bonusuri
la reincarcare :)
 - cine are net sa dea sms are si mail si prieteni cu mail si IM
 - cine nu are prefera sa dea telefon la centu pe minut sau asa ceva.
 - providerii GSM au inchis aceasta oportunitate oferind propriile lor
interfete web, uneori si cu ceva mesaje gratis

 proiectul a cazut in kkt unde a si ramas dar cand a mers a mers
impecabil si investia hw/sw e cam asa:

 - 1-3 tel nokia umile ( 30-50 RON ) + cablu de date ( 10RON/BUC)
 - un calc la fel de umil capabil sa ruleze apache +php si cu un nr de
interfete seriale
 - apache, php, sms daemon ( o chestie care se uita din cand in cand
la un director dupa file continand sms-ul pe care il da pe goarna
conform fisierului de configurare catre tel providerului respectiv),
cam 200RON tops.
 - un programator de slack care stie php capabil sa faca aplicatia (
adica in .ro sa fure ceva de pe freshmeat si sa traduca) cam 50 RON
daca si sta odata ;).

 Si asta e totul, no fancy GSM modems and crap, merg sa pompezi SMS in
ele cu 9600bps ceea ce e destul de mult.
P.S> S-a facut un sistem de alarmare simultana a unui nr de persoane,
celula unde rula se prabusea periodic la flood de sms-uri, disparea
semnalul de la telefoanele din jur  !!!

 Mircea "dl. Radu Spineanu zis K9 poate iesi la inaintare cu aplicatia
gata preparata" C.