On Fri, 27 Jan 2006 09:45:33 +0000
Quamis <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Acum cam 2 saptamani mi-am luat un calc nou pentru ca mi sa busit
> placa de baza. Din cauza lipsei de bani miam lut un k6-2 la sh. Acum
> ma trezesc ca nu imi merge driverul de la nvidia pe placa asta de
> baza. Presupun ca nui place placa, si caprocesorul e ok.

Eu banuiesc ca ai ars si placa video. Situatia asta seamana exact cu
ceea ce mi s-a intamplat mie cand mi-a crapat sursa si a ars placa de
baza, 2 harduri, 1 SDRAM. Placa video mai functiona doar fara
accelerare (nv).

> (WW) NVIDIA(0): WAIT (2, 6, 0x8000, 0x00003fec, 0x00005284, 1)
[...]
> Am cautat pe google si singura chestie pe care am gasito a fost sa
> dezactivez orice tine de apm, care nu nu e compilat in kernel, si
> dpms.
> DPMS nu stiu sa-l dezactivez ..in log am asta:
> (II) Loading extension DPMS       si atat, nu mai zice nimic de dpms.
[...]
> alta varianta pe google era sa pun un driver mai nou, pe care l-am
> pus...si tot nimic(nvidia 7174 am instalat acum)

Pare problema hardware cu placa video. Pune-o in alt sistem si vezi
daca merge accelerat. S-ar putea sa nu mearga. Nu mai pierde vremea
cu google, recompilari si altele asemenea.

> daca las nv ca driver totul merge ok, doar ca nu am accelerare:) de
> care ar fi pacat sa nu profit.

Daca mai ai de ce profita...

--
Adi Pircalabu (PGP Key ID 0x04329F5E)

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/