Catalin Muresan scria la data de 29 Ianuarie 2006:
> posibil ca 2.6.x cu TSC on si idle=poll parametru la kernel sa rezolve
> problema. banuiesc ca din motive de power consumption, la default-ul
> idle=halt core-ul idle incetineste TSC-ul.

    Posibil, n-am ajuns inca la 2.6.x.  Mai sunt si alte sisteme la
coada, si intre timp work happens.

> poti testa ca sa ne foloseasca pe viitor ? ;)

    Cum, si voua sa nu va mai ramana nimic de facut?

> ah si ziceai ceva de memorii, ca e mai picky placa de baza, IIRC
> controllerul de memorie e in procesor, asa ca Athlon-ul e mai picky,
> nu chipset-ul.

    Cum spuneam, oameni competenti zic ca ar fi mult mai complicat
de-atat.  Oricum, problema e o reeditare a celei de pe A7V333 si e opera
exclusiva a celor de la Asus.

    Salutari,

    Liviu Daia

--