Tiberiu ATUDOREI a scris:
> Ca sa nu mai lungesc, exista produse open-source (gratuite pentru
> profani) dar implementarea lor necesita cojones cat casa si poate
> costa consultanta cateva mii de euro (in schimb nu mai platesti
> licente de cateva zeci-sute de mii de euro).

Mi-e teama de factorul numit inertie (or is it spelled "ineptie"?). Si,
in plus, de faptul ca pentru menegerii cei zgirie-brinza din Romania,
chiar si acele (putine) mii de € pentru implementarea unui ERP tot vor
reprezenta o problema. "De ce sa platesc pentru propriul meu ERP/CRM
cind pot sa piratez Ciel/Mentor/whatever".

Din fericire, cu putina imaginatie, putem intoarce situatia in avantajul
nostru. Ender, keep in touch ;-)

iulian