Quamis scria la data de 8 Februarie 2006:
> Exista vreun program ce poate face thumbnailuri la fonturile de pe
> hard? Azi am downloadat cam 2000+ de fonturi si ar prinde bine cate un
> thumbnail la fiecare.
> Pe net am gasit 3 programe pt vizualizat fonturile.
>
> http://gfontview.sourceforge.net/
> http://www.pcbypaul.com/software/FONTpage.html
> http://opcion.sourceforge.net/download.htm
>
> singurul care ma ajuta cat de cat e opcion. gfontview nu l-am
> instalat, dar din screenshoturi nu ma ajuta nici el.
>
> Preview in KDE dureaza mult prea mult:) desi cred ca e o solutie
> viabila totusi...

    Daca tii la sanatatea X-ului tau si nu ti-a lasat vreo matusa
mostenire un camion cu RAM, vei rade (sau cel putin vei dezactiva din
xorg.conf) majoritatea celor 2000 de font-uri si le vei pastra doar
strict pe cele pe care le folosesti.  FWIW.

    Salutari,

    Liviu Daia

--
Dr. Liviu Daia                                  http://www.imar.ro/~daia