On Friday 17 February 2006 20:11, Dragos Popescu wrote:
> A venit vremea să-mi schimb vechiul laptop A20m.
> Cum acum sunt o groază de procesoare care echipează laptoapele, sunt
> într-o mare dilemă: celeron-m (prolly not), pentium-m, centrino,
> amd-mobile?

La ora actuala cel mai avantajos procesor pentru un laptop cred ca e Pentium
M. Centrino, dupa cum a spus si Dan, este doar o chestie de marketing prin
care se promoveaza ansamblul <procesor Pentium M> + <un anumit chipset Intel>
+ <wireless IEEE 802.11(b|bg)>.

Daca ai vrea un sistem performant ti-as recomanda ceva bazat pe AMD64, dar
asta ar insemna sa sacrifici oarecum portabilitatea (greutate ceva mai mare +
viata mai scurta pe baterie).

Seria Dell Latitude mi se pare excelenta atat ca performante cat si ca dotari.
Poti sa-ti faci o idee despre diferitele modele disponibile la adresa:
http://www1.us.dell.com/content/products/compare.aspx/latit .

Am un Latitude D610 si sunt extrem de incantat de el, display-ul SXGA+
(1400x1050) "face toti banii". Ca idee, toate device-urile de care am avut
nevoie le-am configurat relativ usor in Linux, doar la placa video trebuie un
mic tweak pentru a merge X-ul in rezolutia maxima, dar in rest e OK.

In orice caz, inainte de a cumpara, arunca o privire la
http://www.linux-laptop.net pentru a-ti face o idee despre problemele pe care
le poti intalni.

Mihai