On 2/23/06, Tarhon-Onu Victor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>        Aparent ai o problema cu memoria. Probabil la urmatorul oops va fi
> alt proces care apare pe acolo, adica altul va afecta locatia sau
> locatiile de memorie buclucase.

Foarte adevarat intr-un interval foarte scurt crapa alt proces !!! vin
pe rand sshd, httpd, miniserv.pl, ipfm and so one ..... o sa incerc sa
schimb si memoria.
Am mai catat pe net si la list.centos se plangea un nene ca ar fi
schimbat memoria si fara rezultat, cica ar fi o problema de kernel. Eu
am un opnesuse 2.6.13-15.8-default cu pachurile la zi!!

Cele bune
Mihai