care refera:

http://www.ma.utexas.edu/restricted-resources/utma-doc/xlHtml/pptHtml.txt

Evident insa acum se va pune problema ca de fapt ppt-urile alea sunt
facute cu OfficeXP 2005 in cea mai imbarligata si incodata forma si nu
ies bine conversiile, but then again e un pas inainte.

Yep, am dat si eu astazi peste ppthtml, care se afla de fapt in xlhtml. L-am luat, compilat si dat drumul. Conversiile sunt intr-adevar jalnice :(( Se pare ca nu stie sa salveze png-uri (cum face wvware sau ooffice). Sau inca nu mi-am dat eu seama cum as putea sa fac chestia asta. Am sa incerc sa ma uit in sursele lui. Multumesc de ajutor !