On Thu, 2006-02-23 at 18:21 +0200, Dan Uscatu wrote:
> am nevoie sa fac citeva sisteme de lucru pentru un client. clientul vrea
> linux, wow :) (pentru ca a paralizat cind a aflat cit costa o licenta de
> w)

Foarte frumos.

> deocamdata e clar doar ca voi folosi o varianta de fedora si openoffice.
> n-am folosit linux pe desktop asa ca... sint pe dinafara problemei.
> mai departe, apelez la experienta voastra cu astfel de workstation-uri.
> ce le place end-userilor pentru:
>
> - partajare de fisiere : samba cu ceva client de browse in retea, sau
> ceva montat de-a gata si complet invizibil (fie samba, fie nfs) ?

Mai bine le faci un fileserver si le mapezi automat share-urile, pentru
ca e mai dificil pentru schmuzeri sa "mount" cu manutele lor. Sau sudo
mount...

> - navigare internet : eu le-as pune firefox, e ceva "mai bun" ?

Eu merg pe Firefox de peste un an, dar ai grija sa le pui si plugin-
urile aferente.

> - ce wm/dm sa le pun ? eu n-am mai folosit linux in mod grafic de multa
> vreme si nu-s la curent :) sistemele au procesoare bunicele, dar au doar
> 256 mb ram. nu vreau multe briz brizuri, vreau sa se miste bine si sa
> aiba acolo un file manager si un "network browser". pe vremuri eu
> foloseam fvwm2 sau chiar twm, dar as vrea sa le ofer ceva mai mult :)

Merge decent Gnome, dar cred ca si KDE (personal folosesc KDE, dar am
1,25 GB RAM pe laptop...)

> - player de mp3 ?

xmms - ai grija sa iei codec-ul de mp3 (din motive de licenta nu e
inclus in RH / Fedora etc.)

> - alte sugestii generale ?

Nu uita de Gaim pentru instant messaging....

> multumesc
>
> "Live to Win, Dare to Fail !"

Cu placere,
Ave