Scuze , era ptr offtopic.

Inca odata scuze.

Salutare tuturor ,

Ce recomandati ptr a sterge un Flash prom de pe o blaca de baza
ASUS P4PE-X   ?

Flash-ul este un PMC 49FL002T iar cand ii zic sa imi scrie fisierul
cu update , la faza cu erasing-ul cica " erase error , plese press ESC
for exit " dar nu imi zice si DE CE ?

BIOS-ul este din ala cu boot lock si sa dea naiba ca nu stiu ce rahat
se intimpla dar cand il (PC-ul) pornesc face numai ghidusii.Tastatura
inactiva ,
booteaza de nebun de pe floppy , abia dupa ce incarca un disk sistem
am acces la tastatura......   numai tampenii.

Vreau sa bootez cu un disk sistem , sa sterg flash-ul cu vren tool si apoi
sa rescriu eu fisierul cu update-ul de bios.

Cu respect ,

Aygun

PS: Nu am nici un flash programmer hardware ca era mai usor atunci :(