On 3/3/06, Narcis Radu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> YACU - Yet Another Click User
> Acum dilema mea e alta: click & go pe interfete prietenoase si cu treaba
> rezolvata in cateva minute, sau google, forums, arhive la mailing lists
> si o rezolvare "profesionala" in vreo 2-3 ore?
>
> <NR />

Fara sa stiu ca exista un utilitar de rapair am incercat prima
varianta google,forums and suff .... google nu prea ma ajutat asa ca
am zis sa caut si pe cd ul lor.

Depinde de caz, zic ca e mai bine sa-ti spargi singur capul pentru ca
ai o gramada de invatat .... dar cand acel sistem tine 100 de useri
infometati de net parca mai bine folosesti roata :)

Cele bune!