> La mine se "rupe" de la inceput

Verifica ca user si pass sunt corecte. RTc mai are prostul obicei sa le dea
gresit...
Adica s-a intamplat intotdeauna la ce treaba am avut cu ei, 2/2 incercari...

Ca offtopic, poti de asemenea sa cumperi un router cu interfata ethernet,
sa-l pui în bridge...
Nu stiu exact cum este cu SoftTouch (clientul vroia repede facut asa ca i-am
dat de pe stoc un modem DSL cu interfata Ethernet), dar ai setat vpi/vci
corect? Ti se da posibilitatea de undeva sa le setezi? Parca 0/35 foloseste
RTc...

Mai stiu ca este o problema daca ai PPPoE compilat in kernel, si incerci cu
suportul din RP-PPPoE...vezi sa nu fie asta cauza...

--
Cristi