Cam pe la 03/09/2006 10:20 AM, Raini Graf scrise:
Buna ziua,

Caut o solutie pentru a ascunde calea din browser pentru un domeniu.
Adica www.gigi.ro/cale1/cale2/
sa ajunga doar www.gigi.ro si asta pentru orice pagina care se incarca din respectivul domeniu (indiferent de cale1, cale2).

Banuiesc ca se face cu mod_rewrite dar nu am reusit sa ma lamuresc de pe net.

Adica utilizatorul final sa vada doar domeniul pe care la accesat in adressbaru' browserului.

Ceea ce vrei tu sa realizezi este cel mai enervant side-effect al frameurilor. Deci, faci un frameset cu un frame mare in care ai site-ul, si un frame mi mic mic in care ai <nimic>.

--
They say money can't buy happiness? Look at the smile on my face... ear to ear,
baby!