On 3/23/06, Sorin Vijelie <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Idei ?

Problemele mele cu acel tip de modem s-au rezolvat achizitionind una
bucata router  ADSL SMC7901BRA. Daca o sa cauti in arhivele listei, o
sa vezi ca n-am reusit sa-i dau de cap din 27 februarie, pina ieri
(cind am pornit "echipamentul" nou). Singura diferenta este ca acum
merge :(
Ca idee generala, inlocuieste informatiile din documentul indicat de
tine, referitoare la pachetele pe care trebuie sa le instalezi cu :
  yum -y install linux-atm
(va instala linux-atm si linux-atm-libs ca dependinta)
si NU mai instala (sau compila din surse) acel br2684ctl din
documentul indicat de tine: este deja in linux-atm :)

--
Laurentiu Coica