On 4/11/06, Samareanu Florin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> daca proxy-ul accepta CONNECT, e si utilizabila. daca nu, nu.

Computerul ruleaza linux, n-am acces la putty. Plus, daca-mi aduc
aminte, proxy-ul nu accepta tunelling, am incercat cu protocoale im si
nu functioneaza. Doar http, https si ftp spre exterior. De aceea am
nevoie de ceva cu acces din web.
Phpshell e interesant, dar n-am o consola perfect functionala, din
pacate. Imi aduc aminte vag de un applet java ce rula o consola remote
cu acelasi look & feel ca o consola clasica. Daca nu ma insel, era
ceva modul de webmin. Dar acesta ruleaza pe port 10000, nici asta nu e
bine, ca imi trebuie serverul web pe 80 si 443, nu pot modifica webmin
sa functioneze pe 443.

Alin Osan