On 4/12/06, Claudiu C. <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> cpuinfo da informatii reale a datelor! Ori bios-ul nu e identic sau
> aceasi versiune - si are buguri, ori ai luat o mica teapa :)

nu stiu cum e cu xeoane, dar pt. amd numele procesorului
(raportat de 'cpuid') e sigur programabil din exterior
(de catre BIOS, cipul de pe MB, etc) folosind niste
registrii MSR.

http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/20734.pdf

mi-aduc aminte ca odata m-a chemat cineva sa mergem
la magazin sa facem scandal ca i-a vindut
Athlon XP in loc de Sempron.
problema omului e ca 'uitase' sa schimbe jumperii
de pe MB care pun frecventa front side bus-ului -
dupa ce i-am cum trebuie, procesorul a inceput sa-si
aduca aminte ca prin minune cine e :)