salut.

raspunsul la intrebare imi trebuie pentru un proiect personal (pentru care
nu sunt platit adica, mai mult, sunt sanse sa-mi iau un bocanc in freza
pentru ca mi s-a zis sa NU), si mai mult, dat fiind ca nu am timp sa sap,
e bine sa fie mura.

so. are cineva experienta lucrativa cu linux-ha? Poate cineva sa-mi arate
un config functional (eventual cu explicatii mai clare decat cele de pe
linux-ha.com)? De asemenea, de ce e linux-ha asta mai bun decat un script
apelabil din cron in care ii zic "ia vezi tu daca iti raspunde prin snmp
vita cealalta, si daca nu hexecuta scripturili astea"?

Deci, pe scurt, imi trebe un "linux-ha for dummies". Stie cineva
unde/ce/cum/cat?

--
Tiberiu Ungureanu
Network Engineer iNES Internet