Cam pe la 04/21/2006 11:00 AM, Mihai scrise:
Buna ziua,
Imi poate spune cineva care este statutul revistei Linux magazin. Ba apare ba dispare.Daca te duci pe site arata foarte frumos si ai impresia ca are aparitie luna de luna. Daca le scrii si ii intrebi cite ceva nu-ti raspunde nimeni. M-as abona asa cum ma indeamna sa o fac pe site dar mi-e ca arunc banii la dracu daca nici la o intrebare de bun simt nu iti raspunde nimeni. E cineva abonat si primeste regulat revista ?

Eu stiam ca a disparut din motive comerciale. Site-ul probabil a ramas neupdatat.

--
They say money can't buy happiness? Look at the smile on my face... ear to ear,
baby!