pai...placa de baza avea saraca 6 PCI..da' n-am sustinut nmiciodata ca
am reusit sa facem sa meraga dracia cu 6 placi de retea (adica 18
porturi)..
pina la urma cred ca cea mai tare configuratie in care a mers stabil a
fost una cu 12 porturi de retea (adica 3 placi quad port).
da' bottleneckul sigur era de la SO :).