Masina: P4 2.6Ghz, 1Gram, 2 placi de retea (rtl8139too)

Problema se pune in felul urmator.

Aceasta masina pe langa faptul ca da net la vreo 15 oameni, mai face si
alte lucruri. Unul dintre ele este ca pe el descarc torrenti.
Dupa cum se stie, torrenti mananca banda la greu!

Treaba este ca in momentul in care descarc ceva pe el, imediat apar loss-uri.

De ce se intampla treaba asta? Sunt indreptatit sa intreb chestia asta,
pentru ca pana acum cu toate ca descarca cu 9m/s nu facea figuri d'astea,
ci doar incarca procesorul la greu. In momentul de fata daca descarca si
cu 1-2m/s s-a terminat cu smecheria.

Cand descarca cu... nu stiu... 7m/s... mtr in server am 80-90% loss.
Repet, treaba asta nu s-a intamplat pana acum.

Ce poate sa fie?

Multumesc!