On Monday 08 May 2006 13:46, IuliaN wrote:

>   Acelasi rezultat cu indicatiile de aici(copy / paste .. si modificat
> community in public fata de ce era acolo)!

Pe routerul tau (nu mai stiu exact adresa sa de ip, dar sa luam ca ex ip-ul
192.168.0.55)

mv /etc/snmp/snmpd.conf /etc/snmp/snmpd.conf.orig

si apoi pune in /etc/snmp/snmpd.conf
rocommunity public

dai apoi un restart la snmpd

dupa care vezi daca mai ai erori la interogarea via snmpwalk (de pe o statie
din retea)

snmpwalk -v 1 -c public 192.168.0.55 system

daca merge ok, treci mai departe cu fisierele de configurare mrtg. Daca nu
merge, atunci vezi sa sa nu ai firewall-ul activat.

Dai un:
/usr/bin/cfgmaker --output=/etc/mrtg/router1.cfg --global
'workdir: /var/www/mrtg' -ifref=ip --global 'options[_]: growright,bits'
[EMAIL PROTECTED]

exact ca in link-ul pe care ti l-am dat.

Daca in acest caz, treaba incepe sa functioneze, atunci incepi sa stringi
surubul si te intorci la snmpd.conf && firewall, unde dupa parerea mea este
problema!

Alex