am avut si eu o pb. asemenatoare, am rezolvat-o, din cate tin minte cu:
Set(CALLERID(num)=ceva) nu cu Set(CALLERID(name)=ceva)
in mod sigur, la sip asa merge;

incearca asa:

exten=> xxxx,1,Wait(1)
exten=> xxxx,2,Set(CALLERID(num)=test)

sau:
exten=> xxxx,1,Set(CALLERID(num)=nume_${CALLERID(num)})
-iti arata atat numele pe care il setezi tu, cat si nr. apelatorului